اطلاعیه درباره ثبت دوره های ضمن خدمت
▪️به استحضار همکاران ارجمند می رساند؛
1⃣ از تاریخ امروز، تمامی دوره های ضمن خدمتی که از طریق سامانه ضمن خدمت برگزار و ثبت می شوند، ف ک ک با تاریخ صدور سال ۱۴۰۵ منظور خواهند شد.
2⃣ همچنین یادآور می شود سقف مجاز بهرهمندی هر فرد از دوره های ضمن خدمت در طول سال، ۲۰۰ ساعت تعیین شده است.
3⃣ با توجه به تأثیر این ساعات در فرآیند های ارزیابی سال تحصیلی، شایسته است همکاران محترم در جهت شرکت دوره ها، کوتاهی نکنند.
🔸در همین راستا، توصیه می شود از تکمیل تمامی ۲۰۰ ساعت در ماه های ابتدایی سال خودداری شده و بخشی از ساعات مورد نیاز، ترجیحا حداقل ۶۰ ساعت، برای بعد از مهرماه انجام شود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.